اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

سفارت انگلیس ۲۵۰ نفر را در فتنه ۸۸ ‌برای ‌مقابله ‌با نظام ‌به کار گرفت




به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی امروز در آئین بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع مردم اهواز در حسینیه ثارالله(ع) اظهارداشت: فتنه‌ سال 88 هنوز تمام نشده و استکبار جهانی و عواملی داخلی آنها همچنان به دنبال ایجاد فتنه دیگر هستند.  

وی با بیان اینکه یک سوم قرآن به تاریخ و فتنه‌‌گری‌های گذشته اشاره می‌کند، افزود: قرآن فقط برای یک جمع و گروه خاصی نیست بلکه همه مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کسانی که می‌گویند به حادثه 9 دی فتنه نگویید همان کسانی هستند که در فتنه 88 نقش داشتند.

وی با اشاره به فتنه‌ای که یزدیان در دوره با امام حسین(ع) به وجود آوردند نیز گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 300 سال، هرسال نهضت امام حسین(ع) و عاشورا به آن پرداخته می‌شود و هر روز  این نهضت توسعه پیدا می‌کند که می‌بینیم جمعیت 20 میلیونی در پیاده‌روی اربعین حرکت می‌کنند و در حقیقت پرداختن به یک فتنه تاریخی است.

مصلحی بیان‌کرد: آمریکا و صهیونیسم میلیون‌ها دلار برای ایجاد فتنه و برانداختن نظام جمهوری اسلامی هزینه می‌کنند و سفارت انگلیس در فتنه 88 بیش از 250 نفر را برای  طراحی و مقابله با آینده نظام  در 2 عرصه نخبگان و اراذل اوباش گمارده بود.

وی افزود: سرویس اطلاعاتی انگلیس نخبگان و اراذل اوباش را برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت اسلام به عنوان جامعه هدف قرار داده است؛ در حقیقت فتنه 88 آزمون بزرگی برای بسیاری از نخبگان و خواص کشور بود که متاسفانه بسیاری از نخبگان و خواص انقلاب در فتنه 88 دچار ریزش شده‌اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخار ملت ایران در حماسه 9 دی  این است که فراتر از خواص و نخبگان قدم برداشت و در دفاع از انقلاب محکم ایستاد.

وی با بیان اینکه باید دلیل ریزش نخبگان را در فتنه 88 را  مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و عوامل ریزش را تشخیص داد، عنوان کرد: امروز براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نقش نفوذ توسط استکبار و سرویس اطلاعاتی انگلیس در رابطه با انقلاب اسلامی طراحی شده است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد:  اشتباه ما در طول 38 سال عمر انقلاب اسلامی این بود که تنها به سمت دانشگاه‌ها رفتیم و به حوزه علمیه توجهی نشده که امروز استکبار برای نفوذ  طراحی سنگینی در این راستا دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دگرگون کردن نظام فکری انقلابی است، گفت:  در این راستا مقام معظم رهبری زمانی که با جمعیت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند می‌گویند روحیه انقلابی و شعارهای انقلابی به فراموشی سپرده نشوند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: عده‌ای ‌در کشور هستند که چشم و گوش آنها به غرب و شرق بسته است و برای حل مشکل اقتصاد مقاومتی به جای اتکا به درون به آمریکا و اروپا نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 38 سال در ابعاد مختلف در حال جنگ با آمریکا و دیگر کشورهای وابسته به آن هستیم، عنوان کرد: فتح حلب یکی از اقدامات بزرگی بود که فرزندان ما در آن نقش داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: امروز امنیتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد و در هیچ مملکتی وجود ندارد هزینه سنگینی بابت آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اگر 9 دی هرسال به عنوان روز بصیرت جزء برنامه‌های نظام قرار می‌گیرد به خاطر این است که این حماسه احساسات را به جریان می‌اندازد. آمریکا و دست‌اندرکاران فتنه، فتنه کامل‌تری را برای انتخابات سال آینده طراحی کرده است و باید عبرت از 9 دی حواس خود را جمع کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا از اتحاد ایران و عراق می هراسد، گفت: به شهادت رسیدن 66 نفر از شهروندان خوزستان در اربعین سال 95 افتخاری که نصیب  این استان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.