اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

بوسه رهبر اتقلاب بر تابوت شهید بی سر مدافع حرم حججی

دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین(ع)  واقع در میدان امام حسین (علیه‌السلام) رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام ارزوی علو درجات کردند.

حضور رهبر انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی

حضور رهبر انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی

همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از

ممنوعیت جدید چند کشور برای ورود به آمریکا


ایران در فهرست تحریم مسافرتی آمریکا باقی ماند  به نقل از رویترز، در پی انقضای دوره ۹۰ روزه قانون ضدمهاجرتی ترامپ علیه ۶ کشور مسلمان، وی با امضای یک قانون جدید، سودان را از فهرست کشورهای ممنوعه حذف و کشورهای ونزوئلا، چاد و کره شمالی را به فهرست ممنوعیت مسافرت به آمریکا اضافه کرد.

کشورهای ایران، سوریه، یمن، سومالی و لیبی نیز کماکان در فهرست تحریم مسافرتی آمریکا باقی ماندند.

عدم اصابت موشک اسراییل به هواپیمای سوری

ه نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛موشکی که رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به سوی یک فروند جنگنده سوری در آسمان استان قنیطره شلیک کرد به هدف اصابت نکرد و بی نتیجه بود.

عدم اصابت موشک اسرائیلی به هواپیمای سوری

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای اعلام کردند یک فروند جنگنده سوری توانست از موشکی که رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن آن در آسمان منطقه الشوکتیله در استان القنیطره شلیک کرد نجات یابد.

خلبان این هواپیما در حال انجام ماموریت حمله به مواضع تروریست ها بود که یک فروند هواپیمای اسرائیلی متعرض آن شد و موشکی را به سوی آن شلیک کرد.

خلبان سوری بالن های حرارتی رها کرد و موشک به یکی از این بالن ها اصابت کرد و در هوا منفجر شد و خلبان سوری به سلامت به پایگاه هوایی بازگشت.

سال آخرین سال معافیت سربازی با اخذ جریمه است


سربازی



رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح گفت: امسال آخرین سال معافیت سربازی با اخذ جریمه ریالی است.ثبت‌نام طرح جریمه غیبت سربازی از مشمولان واجد شرایط سال آینده اجرا نخواهد شد.


  سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح در مورد آخرین تغییرات طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی، اظهار داشت: امسال آخرین سال طرح جریمه غیبت سربازی است و سال دیگر بحث پرداخت جریمه وجود نخواهد داشت.

اظهارات وزیر دفاع درباره دفاع از کشور

  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع، امروز در مراسم بازگشایی مدارس همزمان با اول مهر در مدرسه شهید رحمانی منطقه 4 تهران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت دفاع جنگ تحمیلی و سه وزیر شهید با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دشمن بعثی از چند نقطه کشورمان را مورد حمله و تعدی قرار دادند، اظهار کرد: فرزندان برومند ایران اسلامی در آن برهه با حضور در جبهه های حق علیه باطل و نثار خون پاکشان با تمام وجود از کشورمان و همین فرزندان محافظت کردند و اگر امروز دوباره تجاوزی به کشورمان صورت گیرد نیروهای مسلح با تمام وجود از ایران اسلامی به ویژه فرزندان عزیزمان محافظت خواهند کرد.