اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

خطاب ف نیروی دریایی به بیگانگان ؟


نیازی به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس و دریای عمان نیست/استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج ع. ر.ب.ی نشان دهنده بی‌خردی و کم سوادی اوست

  دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نداجا در برنامه نگاه یک با بیان اینکه نیروی دریایی باید در آب‌های بین المللی حضور داشته باشد؛ اظهار کرد: نداجا یکی از نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی با فناوری بالاست که باید حضوری مقتدر داشته باشد.

وی با بیان لزوم استفاده از تجهیزات به روز در حوزه ناوشکن‌ها افزود: ما با ارتباطاتی که با بنادر مختلف جهان و کشورهای دوست داریم کاملا بحث دیپلماسی دفاعی و دریایی را دنبال می‌کنیم. ظرف چند سال گذشته به کشورهای حوزه مدیترانه، آفریقا و اقیانوس اطلس رفت و آمد داشتیم و حرف حق انقلاب را در این رفت و آمدهای دفاعی دنبال می‌کنیم.

فرمانده نداجا با بیان ابعاد سناریوی ایران هراسی دشمن علیه ایران و حضور پررنگ ایران در عرصه دیپلماسی دفاعی؛ یادآور شد : رفت و آمدهای دریایی حرف حق ما و فرهنگ ما را نشان می‌دهد.

وی با بیان اهمیت دیپلماسی دفاعی و ابعاد آن تاکید کرد : دیپلماسی دریایی زیر مجموعه دیپلماسی دفاعی است.

دشمنی دیگر آمریکا با مردم ایران


   مجلس نمایندگان آمریکا بارئیس جمهور این کشور یکصدا شده و با اکثریت قاطع به طرح اعمال فشار بر توان دفاعی و ایجاد تحریم های جدید علیه برنامه موشکی ایران رای دادند.

 


پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح از ف کل ارتش درباره همدلی با سپاه


تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مواضع فرمانده ارتش

  سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مواضع مقتدرانه وی در خصوص تحکیم همدلی و وحدت بین ارتش و سپاه پاسداران و برگزاری شایسته مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری ارتش تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسمه تعالی

امیر سرافراز ارتش اسلام سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

مواضع حکیمانه و مقتدرانه و همراه با بصیرت انقلابی جنابعالی از بدو تصدی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحکیم همدلی و وحدت بین ارتش و سپاه پاسداران، بار دیگر دوستان جمهوری اسلامی را به تحسین و دشمنان را به نا امیدی از پیگیری اهداف خصمانه وا داشت.

تاکید بر این نکته که ارتش دست در دست سپاه تا فرو ریزی پایه های سلطه و پایان عمر رژیم صهیونیستی پیش خواهد رفت، از جمله مصادیق آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» بود که به شکل مناسب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) و در محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا بیان شد.