اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اتوفیول در ایران

وسیه ، انگلستان و چین کشورهایی هستند که از ماده «اتوفیول» برای به حرکت درآوردن اژدرهای خود استفاده می کنند و اکنون، نیروی دریایی ایران نیز به این باشگاه خاص پیوسته است.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، هر ساله و در روز نیروی دریایی ارتش، از دستاوردهایی جدیدی که توسط متخصصان این نیرو تولید شده، رونمایی می شود و امسال نیز شاهد رونمایی از دستاوردهایی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش بودیم که در بخش های مختلفی از جمله طراحی شناور ، شبیه سازها و همچنین خودروی تاکتیکی نمود داشت. اما یکی از دستاوردهای بسیار مهمی که امسال رونمایی اما توجه ویژه ای به آن نشد، به نتیجه رسیدن تحقیقات درباره سوخت اژدرهای ایرانی بود؛ دستاوردی که می تواند در کنار کمک به توسعه طراحی و ساخت اژدرهای بومی در کشور، قدرت و اطمینان به این سلاح های مهم کشورمان را افزایش دهد.

هر ساله و در روز نیروی دریایی ارتش، از دستاوردهایی جدیدی که توسط متخصصان این نیرو تولید شده، رونمایی می شود و امسال نیز شاهد رونمایی از دستاوردهایی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش بودیم که در بخش های مختلفی از جمله طراحی شناور ، شبیه سازها و همچنین خودروی تاکتیکی نمود داشت. اما یکی از دستاوردهای بسیار مهمی که امسال رونمایی اما توجه ویژه ای به آن نشد، به نتیجه رسیدن تحقیقات درباره سوخت اژدرهای ایرانی بود؛ دستاوردی که می تواند در کنار کمک به توسعه طراحی و ساخت اژدرهای بومی در کشور، قدرت و اطمینان به این سلاح های مهم کشورمان را افزایش دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.