اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد


خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  در همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  که امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که آمریکا از برجام خارج شد، این طبیعت نظام سلطه و نگاه خاصی است که آنها به ما دارند.

چون می‌دانستیم ترامپ به برجام وفادار نمی‌ماند، تصمیمات لازم اقتصادی گرفتیم/ سازمان انرژی اتمی آمادگی


حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور شامگاه سه شنبه 18 اردیبهشت با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد:

رئیس‌جمهور با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد:ایران کشوری است که همیشه به تعهدات خود پایبند بوده و آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

  امشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم؛ بر همان سخنی که از چهل سال پیش آن را می گفتیم و تکرار می کردیم و آن اینکه ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبند است و آمریکا کشوری است که هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است.

حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه


حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

  تلویزیون الحدث گزارش دادجنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های دولت سوریه و هپیمانانش در منطقه الکسوه واقع در جنوب دمشق حمله کردند.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» از شنیده شدن چندین صدای انفجار در منطقه الکسوه در ریف دمشق خبر داد.

تلویزیون العالم نیز در خبری اعلام کرد، پدافند هوایی ارتش سوریه دو موشک اسرائیلی بر فراز منطقه الکسوه ریف دمشق را رهگیری و منهدم کرد.

آمریکا مجوز فروش هواپیما و قطعات آن به ایران­ را لغو می‌کند

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد مجوز‌های شرکت بوئینگ و شرکت ایرباس برای فروش هواپیما و قطعات آن به ایران لغو خواهد شد.

خزانه‌داری آمریکا مجوز فروش هواپیما و قطعات آن را به ایران­ لغو می‌کند به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی اعلام خروج آمریکا از برجام،  وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد پس از ۹۰ روز، مجوز عمومی شماره ۱ درباره صادرات صنعت هواپیمایی به ایران فسخ می‌شود.

استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا، در این باره اعلام کرد هدف دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، از وضع تحریم‌ها علیه ایران این است که تهران به یک توافق جدید وارد شود. مجوز‌های شرکت بوئینگ و شرکت ایرباس برای فروش هواپیما و قطعات آن به ایران لغو خواهد شد

آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریکا در مجلس/ "شعار مرگ بر آمریکا" در فضای مجلس طنین انداز شد

جلسه علنی امروز مجلس شاهد آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در واکنش به خروج ترامپ از برجام بود.

آتش زدن برجام و پرچم آ‌مریکا در مجلس/   صحن علنی امروز(چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه) در حالی آغاز شد که بعد از تلاوت قرآن کریم و قرائت معنای آن نمایندگان مجلس به لغو برجام از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی شب گذشته واکنش نشان دادند.

کوهکن نماینده مردم لنجان اولین نماینده ای بود که با در دست داشتن برجام بعد از تلاوت قرآن در جایگاه ناطقان قرار گرفت و بلافاصله ذوالنور نماینده مردم قم هم همراه با دست در داشتن پرچم آ‌مریکا و برجام به وی پیوست.