اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

نصب نشان نصر بر سینه امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی


نصب نشان نصر بر سینه امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی به نقل از روابط‌ عمومی ارتش؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای اجرای مأموریت‌های متعدد در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به پاس سال‌ها خدمت صادقانه، مخلصانه و شجاعانه این نیرو، نشان پر افتخار نصر را به امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی اعطاء فرمودند.

امیر سرتیپ شاه‌صفی که از 10 شهریور 1387 تا 28 مرداد امسال فرماندهی نیروی هوایی ارتش را بر عهده داشت، سوابقی همچون رئیس دایره عملیات تاکتیکی معاونت عملیات نیروی هوایی ارتش و جانشین مدیر عملیات این معاونت، جانشین و فرمانده پایگاه چهارم هوایی دزفول و جانشینی فرمانده نیروی هوایی ارتش را در کارنامه خود دارد.

کنایه «علی انصاریان» به پراید 40 میلیونی +عکس

علی انصاریان در استوری  اینستاگرام در واکنش به قیمت پراید با انتشار تصویری نوشت:

 امان از گرانی و بیخیالی بعضی ها و استقبال مردم از آن.

تقلای آمریکا برای نجات تروریست‌ها از «مهلکه ادلب»

روند تحولات و حوادث استان ادلب در سوریه با شتاب به پیش می رود و دمشق و متحدانش آماده حمله به تروریستها هستند. ارتش سوریه طی روزها و هفته های اخیر نیروها و تجهیزات گسترده ای را در اطراف ادلب مستقر کرده است. از طرفی سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در ادامه تقلا برای نجات تروریست‌ها و جلوگیری از حمله نظامی ارتش سوریه به ادلب این کشور را به بهانه استفاده از تجهیزات شیمیایی به حمله نظامی تهدید کرده‌اند. این در حالیست که مسکو در خصوص شکل‌گیری یک حمله شیمیایی جعلی با هدف توجیه تجاوز مجدد نظامی به سوریه هشدار داده است. 


  ادامه مطلب ...