اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

افزایش مجدد حقوق‌ها از چه زمانی؟

 گر چه افزایش مجدد حقوق کارکنان تا قبل از پایان سال جاری در دستور کار دولت قرار گرفته، اما از اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه این گونه برمی‌آید که فعلا در حال بررسی بوده و باید مسائل مربوط به آن از جمله آثار سوئی که می‌تواند در شرایط خاص فعلی اقتصاد به همراه داشته باشد، مورد توجه قرار گیرد. از این رو زمان اجرایی شدن این بسته هنوز مشخص نیست.


در جریان تغییراتی که از مدتی پیش در حوزه اقتصادی اتفاق افتاد و نوسان بازار ارز که از عوامل موثر بر افزایش قیمت‌ها و تورم در بازار شد، اخیرا دولت بسته‌های حمایتی را در دستور کار قرار داد که یکی از آن‌ها افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری است. آن هم در شرایطی که به تازگی افزایش تا حداکثر ۲۰ درصدی حقوق در سال ۱۳۹۷ اجرایی شده بود.


  ادامه مطلب ...

فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه از پایگاه هوادریای نداجا بازدید کردند

 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه  سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از هوادریای شهید صفایی پایگاه دریایی بوشهر بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، دریادار خانزادی بعد از دیدار و گفتگوی صمیمی با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پایگاه دریایی بوشهر، از قسمت‌های مختلف (ساخت، تعمیرات، تجهیزات و مرکز آموزش خلبانی) هوادریای شهید صفایی پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر بازدید کردند.

سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس

سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات، سامانه پدافندی توپخانه‌ای است که برای مقابله با موشک‌های کروز و پهپادها مناسب است.

ساخت ایران|سامانه پدافند هوایی سماوات + عکس

 سامانه پدافند هوایی ارتفاع پست سماوات که توسط متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده است، متشکل از یک توپ دولول ۳۵ میلیمتری و یک رادار بهینه سازی شده اسکای گارد است.