اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

گروه بندی جام جهانی روسیه به شرح زیر است


گروه A: روسیه، اروگوئه، مصر، عربستان

گروه B: پرتغال، اسپانیا، ایران، مراکش

گروه C: فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا

گروه D: آرژانتین، کرواسی، ایسلند، نیجریه

گروه E: برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان

گروه F: آلمان، مکزیک، سوئد، کره‌جنوبی

گروه G: بلژیک، انگلیس، تونس، پاناما

گروه H: لهستان،‌ کلمبیا، سنگال، ژاپن

بارزانی: همه‌پرسی تمام شد

 نخست‌وزیر منطقه کردستان عراق تأکید کرد که به رأی دادگاه قانون اساسی عراق که علیه همه‌پرسی صادر شده احترام می‌گذارد.


«نیچروان بارزانی» نخست وزیر منطقه کردستان عراق که در پاریس به سر می‌برد، در کنفرانس خبری مشترک خود با «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، مسأله همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان را تمام شده توصیف کرد.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، او گفت که وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و به رأی دادگاه قانون اساسی علیه همه‌پرسی احترام می‌گذاریم.

بارزانی همچنین تأکید کرد: با تسلط دولت مرکزی عراق بر گذرگاهها مشکلی نداریم و آماده‌ایم که در چارچوب قانون اساسی با بغداد گفت‌و‌گو کنیم.

ماجرای جنجالی روسری سر کردن سر مربی تایلندی


محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، در واکنش به عکس منتشر شده از مربی مرد تایلندی که با روسری در کنار زمین و مسابقات قهرمانی آسیا - گرگان حضور دارد، اظهار کرد: مگر مربی تایلندی مقنعه سر دارد!

وی ادامه داد: این ماجرا شیطنت است که از سوی یک عکاس ایرانی اتفاق افتاده است. به محض دیده شدن این موضوع نیروهای حفاظتی داخل زمین آن عکاس و آن مرد تایلندی را به بیرون هدایت کردند.

ماجرای روسری سر کردن سرمربی تیم کبدی تایلندچه بود؟


نیروی دریایی در خط اول دفاع از کشور


جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده کل قوا دیدار کردند

   حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، هفتم آذر را روز افتخار و سربلندی نیروی دریایی و روزی نمادین برای تجلیل از فداکاری‌های آن خواندند و خاطرنشان کردند: عملیات شجاعانه نیروی دریایی علیه ارتش بعثی عراق در ۷ آذر سال ۵۹، تأثیری ماندگار بر جنگ گذاشت و آن شجاعت، ابتکار، برنامه‌ریزی و اقدام، تسلط دشمن را بر دریا به صفر رساند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن عملیات ۷ آذر و یاد شهیدان دلاور آن، افزودند: شهادت در راه خدا خسارت نیست، بلکه غنیمت است و به تعبیر دقیق امام راحل، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

یک نوع اشرافی گری دیگر از دولتمردان


image.png

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در بین زلزله‌زدگان که باعث زحمت بیشتر این مردم نیز شد، به عنوان جدیدترین اقدام اشرافی دولتی‌ها در تاریخ ثبت شد.

 دو هفته قبل اسحاق جهانگیری در اولین روز پس از وقوع زلزله دلخراش در استان کرمانشاه که منجر به فوت بیش از 480 نفر و مجروحیت چندین هزار نفر از هموطنانمان شده بود، در سخنانی نسنجیده و ناپخته، بجای آنکه به یاری مردم و زلزله‌زدگان بشتابد در سخنانی کاملا سیاسی و جهت‌دار که کارشناسان آن را پاس گلی به وزیر کم‌کار مسکن می‌دانستند، به مسکن مهر حمله و تلفات را ناشی از این پروژه عنوان کرده بود.

کارنامه درخشان ارتش و سپاه در زلزله کرمانشاه


عملیات آوار برداری زلزله زدگان سرپل ذهاب

ارتش و سپاه که از آغازین دقایق وقوع زلزله در کرمانشاه به مناطق غربی کشور رفته بودند، همچنان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

دستاوروهای نیروی دریایی ارتش

هشتم آذرماه و با حضور امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از ۹ دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش که به همت متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.

این دستاوردها شامل، خودروی تاکتیکی مکران، سامانه جامع آزمایشگر، اژدر مرصاد، اتوپایلوت دیجیتال، سوخت بومی اژدر، قایق بدون سرنشین دماوند، ناو خلیج فارس، پوشش‌های نانویی، آزمایشگر موشک رعد و شبیه‌سازی جنگی است.

دستاوردهای جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش را بیشتر بشناسیم