اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند


دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند به نقل از روابط‌ عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در همایش توجیهی روحانیون، مسئولان و هادیان سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد:

همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان و بالاخص استکبار را به هم ریخت. به همین دلیل است که آن‌ها کینه کرده و به دنبال انهدام انقلابند و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهند.

وی با اشاره به این که دشمنان بار‌ها به صراحت اشاره کرده‌اند که به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، به عنوان مثال به اظهارات جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمنان این بوده که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند.

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل


موتور محرک این قطار شما جوانان هستید/آمریکا با شکست تحریم از ملت ایران یک سیلی دیگر باید بخورد/راه پیشرفت به روی ما باز است اما راه، پُرپیچ‌وخم استحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع  عظیم و پرشکوه بسیجیان درورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با تأکید بر اینکه جوانان، راه حل مشکلات کشور هستند،

به ارائه تحلیلی از شرایط حساس کنونی پرداختند و افزودند: امریکایی ها با عربده کشی، بیان سخنان سخیف و تصوراتی واهی درصدد تصویرسازی کاملاً وارونه از قدرت خود و از اوضاع ایران هستند اما مجموعه عظیم جوانان میهن و ملت بزرگ ایران می دانند که باید با ناکام گذاشتن آخرین حربه باقیمانده دشمن یعنی تحریم، سیلی دیگری به امریکا بزنند که ان‌شاءالله خواهند زد.

علی دایی، بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا شد


علی دایی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه  پرسپولیس در نظرسنجی سایت ای اف سی، با کسب ۵۹ درصد آرا به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
هفته گذشته و در فاصله ۱۰۰ روز تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا۲۰۱۹ که از روز ۵ ژانویه در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم دارد با آرای کاربران خود بهترین تیم تاریخ این رقابت ها را انتخاب کند.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی سعودی‌ها در یمن


پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف متجاوزان سعودی –اماراتی را نزدیک گذرگاه الحضراء در صعده سرنگون کرد.

منابع یمنی با تایید این خبر از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران، انهدام پنج خودرو و یک بولدوزِر نظامی آنها و خنثی شدن حمله اشغالگران به منطقه التحیتا در ساحل غربی خبر دادند.

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند


امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح روز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: مسلمانان با واژه شهادت آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما هم امنیت مردم، سربلندی و عزت کشورمان است، افزود: ما پای عزت، سربلندی و امنیت کشورمان تا آخر ایستاده ایم، دشمنان ما باید پیام جمهوری اسلامی را تاکنون دریافت کرده باشند.