اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار/ سامانه‌های جدیدی ساخته‌ایم

قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار/ سامانه‌های جدیدی ساخته‌ایم

مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران با بیان اینکه قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار، گفت: به همه مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم.

امیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه‌های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت در برابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می‌خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.  

مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران خاطر نشان کرد: در میان نهضت‌هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می‌توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد و در ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد.

امیر شهرام تصریح کرد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هر جا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، افزود: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده‌های دشمن اعم از «میراژ ۲۰۰۰» میراژ «ام ۱» و «سوخو و میگ ۲۵» را که از مدرن‌ترین جنگنده‌های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران مواجه کند.

مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و با اتکا به خلاقیت‌ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه‌های جدید را با کارآیی‌های خاص بسازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.