اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

یهودیان حسابشان را از صهیونیست‌ها جدا کنند

یهودیان حسابشان را از صهیونیست‌ها جدا کنند/ اگر جنگی آغاز شود فرصت ترک فلسطین را هم ندارند

سید حسن نصرالله

دبیر کل حزب‌الله لبنان در روز عاشورا برای عزاداران حسینی در جنوب بیروت سخنرانی کرد و بشدت درباره آغاز هر جنگ جدیدی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

اگر جنگی آغاز شود، اسرائیل ارزیابی دقیقی از آن نخواهد داشت.

طرح واقعی آمریکا تجزیه منطقه است.مردم یمن پیروزی نهایی خواهند بود

آغاز گفتگوهای نظامی میان ایران وترکیه در تهران

مراسم استقبال رسمی از ژنرال خلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه صبح امروز با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در محل این ستاد برگزار شد.

ژنرال آکار شب گذشته در راس یک هیات عالیرتبه نظامی به تهران سفر کرده و قرار است طی این سفر با برخی مقامات عالیرتبه نظامی و سیاسی ایران دیدار و گفتگو کند.

پیش‌بینی می‌شود اوضاع منطقه بخصوص سوریه، مقابله با تروریسم، مرزبانی و مقابله با قاچاق و موضوع کردستان عراق ازجمله مباحثی باشد که در دیدارهای مقامات نظامی ایران و ترکیه در این سفر مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار بگیرد.

این سفر همچنین در پاسخ به سفر اخیر سرلشکر باقری به آنکارا صورت گرفته و به نظر می‌رسد یکی از موضوعات مورد نظر در تهران، پیشبرد توافقات صورت گرفته در آنکارا باشد.

چریکی که پدر کردستان شد.

مهمترین رشادت شهید آبشناسان این بود که در شناسایی منطقه همیشه به تنهایی شرکت می‌کرد و پس از موفقیت در کار، با سایرین به تصمیم‌گیری می‌نشست. 

به گزارش مشرق به نقل از فارس،« شهید حسن  آبشناسان »بی‌شک یکی از بزرگترین مبارزان راه دفاع و جهاد در عرصه مقابله با تجاوز دشمن است. این گفت‌وگو که در 24 خرداد 66 انجام شده است گرچه از بازتاب کردن همه ابعاد وجودی آن عزیز عاجز است؛ اما به هر حال کوششی است در جهت شناساندن روحیات و ابعاد شخصیتی آن شهید.همسر شهید آبشناسان گفت: وی در تاریخ 9 مهرماه سال 64 در منطقه شمال‌غرب کردستان در منطقه‌ای که کاملاً در محدوده خاک عراق قرار داشت، پس از پایان یک عملیات پیروزمندانه در حال بازگشت با ترکش توپ و در سن 47 سالگی به شهادت رسید و درحالی که در مدرسه درحال تدریس بودم، خبر شهادت او را به من دادند