اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

همکاری‌های آموزشی ارتش‌های ایران و پاکستان افزایش می‌یابد

همکاری‌های آموزشی ارتش‌های ایران و پاکستان افزایش می‌یابد

مدیرکل آموزش ارتش جمهوری اسلامی پاکستان و هیأت همراه از قسمت‌های مختلف دانشگاه افسری امام علی (ع) و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) بازدید کردند.

 صبح  (دوشنبه) مدیر کل آموزش ارتش جمهوری اسلامی پاکستان و هیأت همراه از قسمت‌های مختلف دانشگاه افسری امام علی (ع) و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) بازدید کردند.

در جریان این بازدید که با حضور معاون تربیت و آموزش ارتش برگزار شد، دریابان عبدالباسط بات، مدیر کل آموزش ارتش پاکستان گفت: هدف اصلی از سفر به ایران، افزایش همکاری بین دو کشور در حوزه آموزش‌های نظامی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور همسایه و برادر هستند که امیدوارم این دیدار موجب افزایش سطح همکاری‌‎های فی‌مابین در حوزه مسائل آموزشی شود.

سرلشکر باقری: شرایط امروز هوشیاری بیشتر نیرو‌های مسلح را می‌طلبد


سرلشکر باقری: شرایط امروز هوشیاری بیشتر نیرو‌های مسلح را می‌طلبد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هنگامی که تهدیدات عیان است، روش مقابله با آن‌ها قدری ساده‌تر است، اما هنگامی که تهدیدات با پیچیدگی همراه باشد، طبیعتاً وظیفه ما در مقابل آن خطیر و سنگین‌تر است.

 سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که در سالن 5 آذر این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: به همه فرماندهان محترم به‌ویژه منتخبین نیرو‌های مسلح که در میان عموم فرماندهان و مدیران کارآمدی و توانمندی بهتری را در حوزه رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشتند، تبریک و خیرمقدم عرض می‌کنم.

وی سپس با اشاره به افول قدرت آمریکا در منطقه گفت: خدا را شاکریم که بعد از دوران سخت تهدیدات گذشته، امروز شاهد دوران افول و ضعف آمریکای جنایتکار و اذناب منطقه‌ای او هستیم.

سرلشکر باقری فرار آمریکا از افغانستان، آغاز تخلیه نیرو‌های نظامی آمریکا از عراق و بخش‌هایی از سوریه، انتقال و کاهش تجهیزات پیشرفته پدافند هوایی و ضد موشکی آمریکا در حاشیه خلیج فارس و کاهش نیرو‌های دریایی و انتقال آن‌ها به سرزمین‌های جنوب چین را نشانه‌هایی از افول قدرت آمریکا و جابه‌جایی قدرت در جهان برشمرد.