اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان برگزار شد


نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان برگزار شد

نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با دانشجویان دانشگاه‌های ارتش به میزبانی دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

 نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، پدافند هوایی، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

در این نشست، مشاوران جوان دیدگاه‌ها و راهکارهای مدّ نظر خود را در حوزه‌های آموزشی، رزمی، و دیگر حوزه‌ها به صورت مستقیم با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند.

در ادامه امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و بررسی راهکارها و پیشنهادها صادر کرد.

سرلشکر موسوی از اقدامات عمرانی کانون بازنشستگان ارتش بازدید کرد


سرلشکر موسوی از اقدامات عمرانی کانون بازنشستگان ارتش بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از اقدامات عمرانی کانون بازنشستگان در شمال کشور بازدید کرد.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از اقدامات عمرانی کانون بازنشستگان در شمال کشور، با تقدیر از مدیریت جهادی امیر محبی و همکارانش در بازسازی و نوسازی اماکن مورد استفاده بازنشستگان در شمال کشور اظهار امیدواری کرد، با اقدامات انجام شده و در دست اقدام و برنامه‌های آینده، کانون بازنشستگان به وضع مطلوب نزدیک شود.

گفتنی است، در این اقدام عمرانی، چهل واحد اقامتی در حال بازسازی، یکصد واحد در حال ساخت و باغات و درختان آن در حال احیاست.
در این بازدید، امیر سرتیپ محبی رییس کانون بازنشستگان، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی کرد.

باند ضد امنیتی در هویزه متلاشی شد


باند ضد امنیتی در هویزه متلاشی شد

هویزه- سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی، یک باند امنیتی را در هویزه متلاشی کردند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی در اداره کل اطلاعات خوزستان توانستند یکی از باندهای ضد امنیتی سلاح و مهمات جنگی را به هنگام ورود به مرزهای جنوب غربی کشور در شهرستان هویزه در تاریخ ۲۶ آبان ماه متلاشی کنند.

در این اقدام اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته ۸۰ قبضه سلاح جنگی و مهمات شامل ۸۰ قبضه سلاح جنگی و مقادیر زیادی مهمات جنگی) کشف و ضبط شد.

آیت‌الله مجتهد شبستری آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت


آیت‌الله مجتهد شبستری آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت

فرمانده کل ارتش در پی درگذشت آیت الله محسن مجتهدی شبستری پیام تسلیتی صادر کرد و نوشت: این عالم جلیل القدر، آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

 سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پی درگذشت آیت الله محسن مجتهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت عالم مجاهد، مبارز و انقلابی حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این عالم جلیل القدر که سابقه درخشان مبارزه با رژیم طاغوت در دوران پیش از انقلاب را در کارنامه خود دارند، منشأ خدمات شایانی در مسئولیت‌های خطیر مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و حوزه های علمیه بودند و آثار ارزشمندی نیز از خود به یادگار گذاشته‌اند.

اینجانب با آرزوی علو درجات برای این عالم جلیل القدر، مصیبت درگذشته آن عالم وارسته را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.