اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

لحظه تاریخی ورود کیم جونگ اون به کشور کره جنوبی


  کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی ساعت 9:30 صبح امروز (جمعه) به وقت محلی (5 بامداد به وقت تهران) در منطقه عاری از سلاح واقع در مرز دو کشور دیدار کردند تا جهان شاهد سومین دیدار میان سران دو کره در طول تاریخ باشد.

بر اساس این گزارش، سران دو کره ابتدا در خط مرزی با یکدیگر دست دادند و پس از آن نیز اون با عبور از این خط، پا در خاک کره جنوبی گذاشت ،سپس این را دعوت کرد که وی نیز از خط مرزی عبور کند و پا در خاک همسایه شمالی بگذارد.

پس از آن نیز سران دو کشور بار دیگر به خاک کره جنوبی بازگشتند جایی که پس از شرکت در مراسم استقبال رسمی و دیدار با مسئولان کشور مقابل راهی محل برگزاری دیدار خود شدند.

مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح ضدایرانی دیگر را تصویب کرد


مجلس نمایندگان آمریکا یک طرح ضدایرانی دیگر را تصویب کرد

  به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، این مجلس طرحی ضدایرانی را به تصویب رساند که ایران را به نقض حقوق بشر، گروگان‌گیری و بازداشت غیرموجه آمریکایی‌ها متهم می‌کند. هدف از این طرح، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است.

این طرح موسوم به «قانون مسئولیت‌پذیری ایران در زمینه گروگان‌گیری و حقوق بشر»، با 410 رأی موافق و 2 رأی مخالف به تصویب قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا رسید. 

طرح مذکور که قبلاً به تصویب کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا رسیده بود، اکنون برای تبدیل شدن به قانون باید به مجلس سنا فرستاده شود  و سپس به امضای رئیس‌جمهور آمریکا برسد.

ایران همواره اتهامات کشورهای غربی درباره «نقض حقوق بشر» که از آن به عنوان اهرمی برای اعمال فشار بر سایر کشورها استفاده می‌کنند را رد کرده است.

مروری بر یازده قهرمانی پرسپولیس/ برانکو موفق‌ترین مربی خارجی سرخ پوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال توانست چند هفته مانده به پایان لیگ با رکورد شکنی‌های متوالی یازدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. پرسپولیس با کسب این جام به تنها تیمی تبدیل شد که در تاریخ ایران موفق به کسب یازده قهرمانی شده است. پس از پرسپولیس، استقلال تهران با ۸ ، پاس با ۶ و سپاهان اصفهان با ۵ قهرمانی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا به تاریخچه پرسپولیس و جام‌های کسب شده توسط این تیم در لیگ‌های سراسری کشور بپردازیم.

مرور یازده قهرمانی پرسپولیس/ برانکو موفق‌ترین مربی خارجی سرخ پوشان

رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن:

کشورهای اسلامی در اثر تمسک نجستن به قرآن دچار «بیماری ذلت» شده‌اند/ایران با عمل به قرآن مقابل آمریکا ایستاده و پیشرفت کرده است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: کشورهای اسلامی در اثر تمسک Ù…سلمانان باید در مقابل زورگویی آمریکا بایستندنجستن به قرآن دچار «بیماری ذلت» شده اند و اینکه رییس جمهور آمریکا با کمال وقاحت می گوید «اگر ما نباشیم، برخی کشورهای عربی یک هفته هم دوام نمی آورند»، نتیجه همین بیماری است.

دستگیری اعضای شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با فتنه و انحراف

اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس که با عناصری از جریان فتنه و جریان انحرافی مرتبط بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با فتنه و انحرافیک منبع آگاه  از دستگیری یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس خبر داد.

وی گفت: اخیرا اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس دستگیر شده اند که گفته می شود با برخی از عناصر اصلی جریان فتنه و انحراف در ارتباط بوده اند.

عباس عدالت یکی از اعضای این شبکه نفوذی است که خبر دستگیری وی توسط رسانه دولتی انگلیس (بی بی سی) رسانه ای شده است.

100 نوع از قطعات بالگرد ها را تولید می‌کنیم/ هوانیروز هم‌اکنون از قدرتمندترین نیروهای هوایی غرب آسیا


یکصد نوع از قطعه های بالگرد را تولید میکنیم/ هوانیروز هم‌اکنون از قدرتمندترین هوانیروزهای خاورمیانه است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: نزدیک به ۱۰۰ نوع قطعات بالگردها در صنایع داخلی یاعلی (ع) ساخته و استانداردسازی می‌شود.

 امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به تفاوت این نیرو پیش از انقلاب و پس از آن، اظهار کرد: هوانیروز از معتمدترین یگان‌هایی است که پیش از انقلاب با حضرت امام خمینی (ره) ارتباط داشته و از مولفه‌های بی‌بدیل در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بوده است

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، هوانیروز در بحث غائله کردستان، جنوب و گناباد نقشی بی‌بدیل را ایفا کرد، ادامه داد: نجات کردستان از چنگال ضدانقلاب، هدیه هوانیروز به کشورمان بود؛ در این رابطه پیش از دفاع مقدس، ۴۴ تن از بهترین نیروهایمان به شهادت رسیدند.

دست‌هایی که روی ماشه و موشک‌هایی که آماده شلیک هستند

بی‌شک اقدام صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه T4 که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران شد بدون پاسخ نخواهد ماند.

  بامداد 20 فروردین ماه بود که دو جنگنده F15 اسرائیلی با نقض حریم هوایی لبنان و سوریه به فرودگاه نظامی T4 حمص حمله و هشت فروند موشک به سمت آن شلیک کردند. در این حمله 5 موشک توسط پدافند هوایی سوریه منهدم شد و سه فروند به هدف اصابت کرد که در آن هفت تن از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. این اولین باری نبود که پایگاه هوایی T4 توسط محور غربی عبری مورد حمله قرار می گرفت؛ پیش از این نیز رژیم صهیونیستی به بهانه واهی حمله یک پهپاد به سرزمین‌های اشغالی این پایگاه را هدف قرار داده بود.

دست‌هایی که روی ماشه و موشک‌هایی که آماده شلیک هستند

دولت چگونه بازار عراق را به عربستان واگذار کرد؟ + عکس

هشدار روحانی به کاخ سفید11

اگرچه روحانی وعده داد بود بازار مشاغل ایرانی را از چنگ رقبای منطقه‌ای خارج کند ولی بر خلاف شعارش، ایران اکثر بازارهای عراق را از دست داد و عربستان و ترکیه جایگزینش شدند.

  یکی از وعده‌های حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۶، بازپس گرفتن بازارها و شغل‌های ایرانی از رقبای منطقه‌ای بود.

روحانی در توصیف این شعار گفت:‌

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 


فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند

فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند

  به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 


کاریکاتور/ عربستان در آستانه هرج‌ومرج

عربستان در آستانه ایجاد هرج‌ومرج در خاندان آل‌سعود قرار گرفته است، حادثه حمله به کاخ محمد بن سلمان در ریاض نیز قطعاً سرآغاز تحرکات جدید و پرقدرت علیه محمد بن سلمان است. رسانه‌های دولتی اعلام می‌کنند که حادثه حمله به کاخ‌های پادشاهی تنها مربوط به ورود یک پهپاد تفریحی به فضای کاخ بوده است، اما کاربر شناخته‌شده توییتر به‌نام مجتهد در این مورد صحبت کرد و تأکید داشت که حادثه روی‌داده بسیار جدی‌تر از مسئله مطرح‌شده توسط رسانه‌های دولتی بوده است.

کاریکاتور/ عربستان در آستانه هرج‌ومرج

فوت بقایی تکذیب شد

شایعه فوت معاون رئیس جمهور سابق در زندان تکذیب شد.

فوت بقایی تکذیب شد

  برخلاف اعلام برخی صفحات مجازی و منابع غیررسمی حمید بقایی فوت نکرده و زنده است.

بنابر این گزارش، استعلام از مسئولان قضایی حکایت از آن دارد که تا این لحظه چنین خبری صحت ندارد و مرگ این فرد تأیید نمی‌شود.

گفتنی است؛ این منابع غیررسمی، اعلام کرده بودند که بقایی به کما رفته و به همین دلیل فوت کرده است

درآمد هنگفت خبرنگار فراری برای تحریک زنان ایرانی به بی‌حجابی

مسیح علی نژاد درآمد سالانه بالایی برای پروژه تحریک به بی حجابی زنان ایرانی کسب میکند.

درآمد بالای خبرنگار فراری برای تحریک زنان ایرانی به بی حجابی! +فیلم  به تازگی ویدئویی از روح الله زم ، سردبیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز منتشر شده که درباره درآمد فاش شده مسیح علی نژاد خبرنگار زن فراری و ضد دین  که در شبکه معاند صدای آمریکا، زنان ایرانی را به بی حجابی تحریک می کند ، اظهار نظر کرده است.

 جالب این است که روح الله زم ، درآمد  250 هزار دلاری علی نژاد را برای کمتر از یک سال کم هم می داند. در حالی که این درآمد برای هر ماه بیش از 20 هزار دلار می شود که در آمریکا نیز درآمد بسیار بالایی است.

نکته دیگر آنکه "زم " در پاسخ به اینکه آیا او و  مسیح علی نژاد حاضرند در کنار پول هنگفتی که از سرویس های امنیتی ضد ایران میگیرند ،  دوش به دوش آنهایی که در ایران  تحریکشان می کنند تبعات احتمالی را هم بپذیرند یا خیر ؟  پاسخ  تامل برانگیزی میدهد که  در ویدئو زیر میتوانید مشاهده کنید.

آخرین جزئیات از دستگیری خبرنگار توهین کننده به امام رضا(ع)

درپی هتاکی فردی در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین و تحت تعقیب قضایی گرفتن وی، روز گذشته نامبرده توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود، ساعاتی پیش یکی از خبرگزاری‌ها خبر دستگیری این فرد در حال فرار از کشور را روی خروجی خود فرستاد. 

آخرین جزئیات از دستگیری خبرنگار توهین کننده به امام رضا(ع)

بر همین اساس، یک منبع اگاه امنیتی در تشریح جزئیات دستگیری خبرنگار هتاک گفت: نامبرده در تاریخ ۹۷٫۲٫۴ در فرودگاه امام خمینی (ره) و در حین متواری شدن از کشور به قصد گرجستان دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردید.

حکم قاتل 3 مامور ناجا در پاسداران تایید شد/ اجرای حکم اعدام قاتل بنیتا در مرحله دادسرا


حکم قاتل 3 مامور ناجا در پاسداران تایید شد/ اجرای حکم اعدام قاتل بنیتا در مرحله دادسرا

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران   در خصوص آخرین وضعیت پرونده راننده اتوبوس عامل قتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران اظهار کرد: حکم اعدام محمد ثلاث در دیوان عالی کشور تایید شد.

وی در خصوص پرونده سایر عوامل بازداشت شده در اغتشاشات خیابان پاسداران گفت: کیفرخواست تعدادی از عوامل این حادثه صادر و به حسب مورد به دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری ارسال شده و در نوبت رسیدگی قرار دارد، اما هنوز هیچ حکمی صادر نشده است.

گفتنی است؛ محمد ثلاث عامل قتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به 3 بار قصاص نفس، یک سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد


فرمانده کل سپاه پاسداران با فرمانده ارتش دیدار کرد؛  سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه سپاه ظهر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در فضایی صمیمی با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا را موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار همچنین بر پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع کشور تاکید شد.

این دیدار صمیمانه درحالی صورت گرفت که روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین فرمانده کل ارتش، فرمودند: سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تأکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند که این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند.


عاقبت جنگ ایران و عربستان از زبان یک فرد سعودی

فیلمی از اظهارات شنیدنی یک سعودی در مورد عاقبت جنگ ایران و عربستان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

عاقبت جنگ ایران و عربستان از زبان یک فرد سعودی+ فیلم  یک فرد سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی سخنان جالب و شنیدنی در مورد اتفاقات ناگوار برای عربستان سعودی در صورت رخ دادن جنگ میان این کشور و ایران را  بیان می‌کند.
این شهروند سعودی ضمن اعتراف به عدم توانایی مقاومت عربستان سعودی در برابر ایران می‌گوید: تایید می‌کنم که عربستان سعودی بیش از دو روز جلو ایرانی‌ها دوام نخواهد آورد. زیرا عربستان هنوز درگیر پنجاه‌هزار حوثی است و هنوز آب شیرین می‌کنیم که اگر ایران این دستگاه‌ها را بزند از تشنگی خواهیم مرد.

جولان اشغالی، عرصه تشدید ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه

در هفته گذشته بود که رسانه‌های خبری اعلام کردند پدافند هوایی ارتش سوریه تعداد ۳ فروند موشک را منهدم کرده است، حملاتی که به استان حمص، فرودگاه (الشعیرات) و پایگاه هوایی (الضمیر) انجام شد. بلافاصله بعد از حمله بود که پنتاگون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ حمله‌ای توسط آمریکا در سوریه صورت نگرفته است؛ حتی برخی منابع میدانی اطلاع دادند که تروریست‌ها نیز در این حمله دست نداشته اند، چرا که از بیرون خاک سوریه به این کشور حمله شده است.‌

جولان اشغالی، جولانگاه اسرائیلی‌ها برای بهانه جنگی جدید در منطقه!

۷ حقیقت جالب روانشناسی در مورد چهره تان که از آن‌ها خبر ندارید

دانشمندان اعلام کرده اند که چهره‌شناسی، هنر خواندن شخصیت از روی چهره، یک علم واقعی نیست. با این حال برخی محققان ثابت کرده اند که چهره می‌تواند اطلاعات بسیار مهمی درباره شخصیت افراد آشکار کند.

دانشمندان ارتباط بین شکل صورت و تسلط او بر دیگران را اثبات کرده اند. در تحقیقی که در جام جهانی ۲۰۱۰ انجام شد، نسبت بین عرض و ارتفاع صورت بازیکنان میتوانست تعداد گل‌های آن‌ها را پیش بینی کند. میانگین این نسبت حدود ۲ است. نسبت آبراهام لینکلن ۱.۹۳ بود. برای محاسبه این نسبت، فاصله بین گوش‌ها و فاصله بین خط بالای چشم‌ها تا خط بالای لب‌ها را اندازه بگیرید. نسبت بین این دو عدد نشان می‌دهد شما چقدر شانس موفقیت دارید. هرچه این نسبت کمتر باشد، شانس شما بیشتر است.

حقایق جالبی که ظاهرتان درباره شما می‌گوید

ادامه مطلب :

دبل محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات

مسئولان باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای رفع محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به کار گرفته اند و حمیدرضا گرشاسبی و برخی از مدیران پرسپولیس با سفر به مقر فیفا مذاکراتی را برای پیگیری این امر انجام دادند.

دبل محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir 

"کمین" مرموز ارتش، در کمین متجاوزان به مرزهای ایران

تقریبا ۴۰ سال از نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی(ره) می‌گذرد. ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ بود که این روز به نام ارتش نامگذاری شد. از این تاریخ به بعد هرساله در روز ۲۹ فروردین شاهد پیشرفت‌های نیرو‌ها و تجهیزات نظامی ارتش کشورمان بوده ایم.
 
رژه روز ۲۹ فروردین در سراسر کشور هر ساله در رصد رسانه‌های جهان قرار می‌گیرد، به طوری که برخی رسانه‌های خارجی پوشش کاملی از این بزرگداشت به نمایش می‌گذارند و نمایش قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تصویر می کشند.
 
موشک کروز ندیده شده ایران مرموز است

 بیشتر بخوانید: