اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند


پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در سفر به کرمانشاه ، پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد‌، گفت: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا

فضای مجازی عراق این روزها مملو از هشتگ‌هایی است که  از نزدیک شدن اربعین حسینی خبر می‌دهد. #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا هشتگ‎هایی است که کاربران عراقی با اشتراک‎گذاری آن، بروحدت میان شیعیان عراق و ایران تأکید و خود را برای استقبال از زائران اربعین آماده می‌کنند. آن‌ها در صفحات توئیتری خود تصاویری از پیاده‌روی اربعین و پرچم‌های دو کشور ایران و عراق را منتشر می‌کنند و می‌نویسند که خانه‌ها، دل‌ها و قلب‌هایشان را به روی زوار حسین‌(ع) باز کرده‌اند.

میزبانی عراقی‌ها از زائران ایرانی اربعین با

 

بیشتر بخوانید:کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_ یوحدنا

فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی


#ارتش_مردمی_انقلابی عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

هیچ فرماندهی حاضر به توضیح این عکس نشد عکس


صحرای کربلا در عملیات رمضان

سال‌ها از جنگ می‌گذرد و هر عکسی که بتواند سندی از واقعیت‌های هشت ساله دفاع مقدس باشد، منتشر شده است اما اگر نسل امروز ما نتوانسته‌اند با جنگ ارتباط برقرار کنند، مقصر اصلی آن مسئولان فرهنگی هستند

ارتش از نگاه مردم و رهبر معظم انقلاب،


رژه دیدنی یگان‌های ارتش در حضور فرمانده کل قوا + فیلم

  امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش در نشست خبری که به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: ارتش در جهت تثبیت و اقتدار نظام از ابتدای انقلاب تلاش‌های بسیاری را با وجود فشارهای زیادی که از طرف گروهک‌ها بود داشته است و با پیشنهاد رهبری و تایید امام(ره) بود که روز ۲۴ مهر سازمان عقیدتی ارتش تشکیل شد و وظیفه اش رشد و گسترش فرهنگ اسلامی در ارتش است و در این حوزه نیز گام های بلند و حرکتهای بزرگی صورت گرفت.

دلت قرص، من اجازه نخواهم داد


#ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_باش‌

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با تأکید بر اینکه عده ای در تلاش برای القای این تفکر به جوانان هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد، گفتند: دشمن می خواهد ملت ایران را به این جمع بندی برساند که در کشور بن بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل امریکا وجود ندارد.من صریحاً اعلام می کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حولِ قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد.