اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

من اگر جای شما بودم یقه خودم را در هیئت دولت پاره می‌کردم

رهبر انقلاب در دیدار خود از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی (ره) خطاب به وزیر کار سخن مهمی فرمودند.

رهبر انقلاب خطاب به وزیر کار: من اگر جای شما بودم یقه خودم را در هیات دولت پاره میکردم +فیلم

سال 1397 سال حمایت از تولید و کالای داخلی است و در همین رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز یکشنبه به مدت دو ساعت و نیم از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

ایشان در جریان این نمایشگاه خطاب به علی ربیعی وزیر کار، درباره مقابله با واردات کالاهای خارجی اعلام کردند: اگر جای شما بودم در هیئت دولت یقه خودم را پاره می کردم.

در ادامه ویدئوی مربوط به مقام معظم رهبری و سخن ایشان را مشاهده می‌کنید :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.