اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

اقتدار ملی

مطالبی در خصوص اقتدار ملی

توانمندی صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام فراتی:
توانمندی صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت است

دادستان نظامی استان تهران پیشرفت صنعت دفاعی را عامل خوداتکایی کشور دانست و گفت: توانمندی صنعت دفاعی ایران یکی از علل اصلی موفقیت جبهه مقاومت بوده است.

 حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی دادستان نظامی استان تهران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های وزارت دفاع با اشاره به آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» عملکرد سازمان صنایع دفاع را بسیار ارزشمند و راهبردی برای نظام توصیف کرد و اظهار داشت: فرایند پیشرفت صنعت دفاعی از ابتدای جنگ تاکنون بسیار ارزشمند بوده و روندی صعودی، چشمگیر و رو به تعالی داشته است.  

وی همچنین با اشاره به ترسیم چشم‌انداز و راهبردهای هوشمندانه از سوی فرمانده کل قوا در ارتقاء بنیه دفاعی، اخلاص و پشتکار تلاشگران صنعت دفاعی را رُکن دیگر این پیشرفت دانست و افزود: امروز نهایت سرور و خوشحالی خود را از دیدن این همه پیشرفت‌ها ابراز می‌کنم.

دادستان نظامی تهران در ادامه به استفاده از سرریز دانش صنعت دفاعی در صنایع غیر نظامی اشاره و عنوان کرد: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع در حوزه غیرنظامی به‌ویژه نفت، گاز و پتروشیمی توانسته مسیر خوداتکایی و خودکفایی کشور را کوتاه کند.

حجت‌الاسلام فراتی تأکید کرد: بی شک توانمندی‌های صنعت دفاعی ایران یکی از رموز موفقیت جبهه مقاومت در سال‌های اخیر بوده و ان‌شاالله در سال‌های نه‌چندان دور شاهد نابودی صهیونیسم توسط همین تجهیزات به دست رزمندگان اسلام خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.